tiistai 18. lokakuuta 2016

Pitkästä aikaa TAAS KERRAN!

Oon viimeisen kerran tehnyt postauksen tänne about viisi kuukautta sitten... Huhhuh.
Piti kerran tehdä postausta tässä viime viikolla, kun olin suunitellut meneväni kuvaamaan mutta sitten kun sain kameran päälle niin akku olikin loppu ja jätin asian sikseen. Tänään pistän kameran lataukseen ja huomenna menen kuvaamaan.
Oon ollu niin kiireinen sekä laiska, etten ole jaksanut tehdä tänne blogiin mitään mutta on herännyt mielenkiintoa jatkaa taas uudestaan miljoonan kerran.
En tiedä luetaanko nykyään kauheasti blogeja, koska itse en ole hetkeen lukenut. Olen vähän pihalla blogimaailmasta tällä hetkellä, mutta tärkeintä tässä se on että itse tykkään :)
Ajattelisin jossain vaiheessa tehdä snapchat ja jotain mielipidepostauksia. Noi mielipidepostaukset herättää mussa innostusta mutta samalla hieman pelkoa. Olen vuosia harkinnut videoblogin tekemistä...mutta en ikinä ole uskaltanut, enkä varmaan tänä päivänäkään uskaltaisi.
Tässä tämä postaus tällä kertaa. Seuraavaan postaukseen tulee järkkärillä otettuja parempia kuvia ja vähän mitä minulle kuuluu tällä hetkellä jne. Alhaalla on kuva Espanjasta, jossa kävin maaliskuussa ja vielä alemmissa on tältä viikolta kuvia, kun olin värjännyt hiukseni vaaleanpunaiseksi. Saa nähdä minkä väriseksi värjään taas hiukseni :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti