lauantai 5. marraskuuta 2016

Lauantai

Oltiin tänään testaamassa tätä uutta kameraa ulkona. Oli kyllä vähän hämärää niin kuvat ei ole niin   hyviä kun valosaan aikaan. 
Mua ärsyttää mun hiukset tällä hetlkellä, kun koitan kasvattaa otsatukkaa, joka ei mene vielä jakaukselle...ainakaan järkevän näköisesti ja mua ärsyttää myös hiusten värikin. Värjäsin ruskeeksi ja nyt ne on vaaleanruskeat. Liian lähellä mun omaa hiusväriä. Kavahdan näin luonnollista hiusväriä itselläni. Ostin eilen tummanruskean hiusvärin ja värjään sillä sitten huomenna. Aina vaaleasta palaan suoraan tummaan tai punaseen :D

Eilen olin sitten luokan kanssa kummituskävelyllä täällä Porissa. Meillä koulussa välillä käytään eri kohteissa Satakunnassa. Kuuluu meidän alaan tälläiset vierailut. Meitä on joskus ekana vuonna varoitettu, että tullaan käymään kokoajan museoissa, mutta eipä onneksi olla käyty kovin montaa kertaa. Kaikki muut kohteet on ihan kivaa vaihtelua, muttei oikein tän ikäisiä kauheasti museot edes innosta.

Seuraavaa postausta tulee varmaankin ensi viikolla, joten heippa! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti